10 Ekim 2012 Çarşamba

PUCCA - PUCCA GÜNLÜK ve geri kalan her şey

Pucca'nın ikinci kitabı "PUCCA GÜNLÜK ve geri kalan her şey" birinci kitabı gibi keyifli, eğlenceli, okuması kolay ve insanın kendinden bir şeyler bulabileceği bir kitap olmuş.
Çoğu kişi okumanın zaman kaybı olacağını düşünebilir ama benim şahsi fikrim ağır edebiyat, kişisel gelişim ve iş kitapları okumaktan zevk alan kişilerin bile, Pucca'nın kaleminden hoşlanabileceği. Hatta ağır bilgi yüklemeleri yapılan kitapların arasında, Pucca'nın kitapları gibi sizi detoksa sokacak, kafanızı dağıtmanızı sağlayacak kitapları okumanızı ben tavsiye ederim; tazelenerek tekrardan konsantrasyonunuzu arttırmanıza yardımcı olabilir. Kadın ya da erkek, insanın hayatında muhakkak bir kez olsun yaptığı, ilerki yaşlarında yüzünde hafif bir tebessüm ve kızarıklık bırakacak olayları kendimize bile itiraf etmekte zorlanırken, Pucca'nın  bunu biraz espirili, kabul ediyorum gereğinden biraz fazla argo bir dille rahatça anlatabiliyor olması kendinizden bir şeyler bulmanıza ve demekki benim gibi bir sürü insan var demenize neden oluyor. Facebook ya da twitter'da hoşlanılan kişinin profilinin defalarca kontrol edildiği, acaba nerde kimle olduğunu nasıl öğrenirim planları kurulduğu bir yüzyılda, biraz eğlenmek, biraz aklınıza gelmeyen yöntemler keşfetmek biraz da kadın erkek ilişkilerini anlamak için okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder